Opstart

Når I får plads i vores børnehave, modtager I cirka 1 måned før, et velkomstbrev med forskellige informationer omkring opstart, hvem jeres barn skal have som primær pædagog samt en dato for opstartssamtale mellem jer og os.

Opstartssamtalen varer ca. 1 time, og er uden børn.

Derudover, opfordres I til at ringe og aftale tid til besøg med jeres barn – en formiddag, så både I og jeres barn kan lære lidt af dagligdagen at kende og se det hele.

Vi gør meget ud af at gøre overgangen så god som mulig, og I er vigtige samarbejdspartnere for at det kan lykkes, da I kender jeres barn bedst, og kan hjælpe os til hvordan vi skaber tryghed og trivsel i alt det nye.

Derfor aftaler vi individuelt og i samarbejde med jer, hvordan de første indkøringsdage skal forløbe, så vi kan få den bedste start for jeres barn.